ANALYSE RAPPORT: MDMU

 PRESENTEREN

Je selecteert informatie in functie van je opdracht.

Feedback: Zeer beperkte informatie. Het was gewoon een opsomming van de levensdomeinen. Het voorbeeld kwam dan wel wat later in de MDMU aan bod, maar eigenlijk had je beter daar al wat concrete voorbeelden gegeven.

Voornemens: Meer concreet werken.

Je kiest aangeboden expressievormen en technieken in functie van het concept en criteria (woord, beeld, beweging en klank).

Feedback: Ik mis een goeie aandachtstrekker in het begin van je presentatie. Je gebruikt hier tekst, maar ik krijg de tijd niet om het te lezen. Je slot daarentegen was veel beter!

Voornemens: Zorgen dat het geheel in orde is, niet enkele delen.

Je presentatie voldoet aan de (vormelijke) criteria.

Feedback: Je presentatie is tekort! Slechts 2 min, dat is onder de helft van wat het criteria vraagt.

Voornemens: Meer tijd nemen.

Je brengt verschillende expressievormen samen tot één geheel.

Feedback: Je ppt is verzorgd en bevat voldoende animatie. Er mochten gerust nog wat meer afbeeldingen inzitten, zeker de afbeeldingen van de binnen en buitenkant van armoede had je op een andere manier moeten laten binnen komen. Het bleef nogal braafjes.

Voornemens: Soms wat losser gaan, uit mijn comfortzone. Meer afbeeldingen!!

Je presentatie heeft een duidelijke en logische structuur.

Feedback: /

Voornemens: /

Je presentatie bevat correcte informatie.

Feedback: /

Voornemens: Altijd kijken of de bronnen betrouwbaar zijn zodat er geen valse informatie gebruikt word. 

Je neemt een gepaste presentatiehouding (verbaal en non-verbaal).

Feedback: /

Voornemens: /

 STUDIELOOPBAAN

Je houdt rekening met de gegeven feedback.

Feedback: /

Voornemens: Altijd rekening houden met de feedback en deze ook toepassen.

Je bent stipt en houdt rekening met de deadlines.

Feedback: /

Voornemens: De deadlines halen is het begin van een goede organisatie, altijd de deadlines halen en goed inplannen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ik kies voor mijn toekomst - Wat wil ik?

Ik kies voor mijn toekomst - Stand van zaken

Choose your options - Orthopedagogiek