Mentorgesprek november

STAP 1: Bekijk het resultaat van volgende rapporten en bespreek.  

 

IO STAND VAN ZAKEN - Wetenschappelijk verslag NW 

              Ben je tevreden over je resultaat? Waarom wel of waarom niet? 

Ik ben niet zeer tevreden met mijn resultaten. Ik vind dat ik beter kan en ik weet dat ik beter kan presteren.

Wat zijn je concrete voornemens om je werkpunten aan te pakken? 

Ik moet opletten voor schrijffouten en zorgen dat ik geen zaken uitvergroot of verzin. Vaak wanneer ik een tekst schrijf durf ik nog al eens snel af te wijken van het onderwerp en begin ik zelf dingen toe te voegen.

Wat neem je mee uit deze opdracht? Wat heb je geleerd? 

Ik heb geleerd dat ik niet direct blij mag zijn met het resultaat en dat ik niet teveel mag afwijken van het onderwerp. Ik moet wat grondiger en nauwkeuriger werken.

 


IO IK KIES VOOR MIJN TOEKOMST - Poster STUVO 

 

  • Ben je tevreden over je resultaat? Waarom wel of waarom niet?  

Nog geen resultaat beschikbaar.

  • Wat zijn je concrete voornemens om je werkpunten aan te pakken? 

Nog geen commentaar beschikbaar.

  • Hoe verliep de samenwerking?  

  • Wat liep goed? 

We kwamen goed overeen op vlak van wat we wilden op de poster.  We zaten op zelfde lijn als het ging over informatie, kleuren, lay-out,...

  • Wat liep minder vlot? 

We raakten snel aan de babbel waardoor het werken soms wat trager verliep.

  • Wat was jouw aandeel hierin? 

Ik babbelde mee in plaats van er iets op te zeggen.

  • Wat neem je mee uit deze opdracht? Wat heb je geleerd? 

Nog geen commentaar beschikbaar.

 

 

STAP 2: Neem je gebruiksaanwijzing door. Selecteer 4 items waarover je wenst te spreken met je mentor. 

  1. 1) Simon intressetest 

  1. 2) I prefer test 

  1. 3) Kwaliteiten 

  1. 4) Vakken op school 

 

 

 

 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Ik kies voor mijn toekomst - Wat wil ik?

Ik kies voor mijn toekomst - Stand van zaken

Choose your options - Orthopedagogiek